گاهی بی دلیل پیشنهادی که از دنیا بهت میشه رو بپذیر تقریبن ده روز پیش صبح دوشنبه توی تاکسی با دیدن نور خورشید که از بین ابرها عبور میکرد جسمم از جایی که بود جدا شد .. بین ابرها داشتم با خدا حرف میزدم و دعا میکردم ... و تلفنم زنگ خورد .. پیشنهادی شد و بدون هیچ دلیلی و بدون هیچ فکری پذیرفتم - حتا الان هم نمیخوام فکر کنم که کار درستی بود یا نه - من اینطور بهش نگاه میکنم که این یه هدیه بود ... اون رو رها ، در آغوش خدا...
ما را در سایت رها ، در آغوش خدا دنبال میکنید
برچسب: دوشنبه,سفید, نویسنده: بازدید: 138 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 21:27